9 Kasım 2016

Pattaya

Bangkok'da geçirdiğimiz 3 günden sonra sabah saatlerinde Pattaya için otobüse biniyor ve yola koyuluyoruz... Pattaya'ya gider gitmez ise ilk durağımız MILLION YEAR STONE PARK ve Timsah Çiftliği... Adı timsah çiftliği olsa da içinde yok yok. Çok büyük bir hayvanat bahçesi...

İlk önce yüreğimiz ağzımıza gelerek timsah şovu izleyip,

Sevimli filleri besleyip, kaplanlarla da fotoğraf çekiliyoruz...

Bunlar da fotoğraflayabildiğim diğer hayvanlar ama daha birçoğu var...

Otelimize girmeden önce ertesi gün için mercan kayalıklarıyla ünlü mercan adası turu ayarlıyoruz otelin karşısındaki ofisten. Ertesi sabah da Tayland'ın meşhur ulaşım aracı tuk-tuk'umuza binip teknelerin kalktığı yere gidiyoruz... 45 dakika süren tekne yolculuğu sonrası adaya varıyoruz. Bu arada aklınızda olsun şimdi fiyatı hatırlamamakla beraber hızlı ola ulaşım aracını seçin parası neyse ödeyin derim, bilsek biz de öyle yapardık.

Çok hoş yeşilliklerle kaplı, turkuaz renkli deniziyle bütünleşmiş bir ada...

Daha önce Sharm'da gördüğümüz mangrove ağaçları burada yine var :)

Bütün gün doyasıya denizin ve kumun tadını çıkartıyoruz... Akşam saatlerinde gel-gitlerden dolayı deniz epey dalgalandığı için 3-4 gibi ayrılmak zorundaydık ki bu saatlerde bile deniz epey bir dalgalıydı diyebilirim...

Gün sonunda tropikal hava kendini gösteriyor. Birden bastıran yağmur için neyse ki yağmurluklar yanımızdaydı, tedbiri elden bırakmamak gerekiyor.

Akşam kendimize geldikten sonra haydi Pattaya gecelerine... Bir sürü gece kulübünün olduğu bir caddesi var... Eğlence hayatı burada...

Sahil boyu gezerken değişik böceklerin pişirilip satıldığı bir tezgaha rastlıyoruz... Ki bu Tayland'ın her yerinde var ama bu tezgah daha bir ilginç gelmişti bize :)

Doğum günüme Pattaya'da kutlamak da varmış. Dinlenmek ve kahve molası için girdiğimiz Starbucks'da meğer bana pasta sürprizi planlamışlar :)

Son günümüzde ise Pattaya şehrini dolaşıyoruz... Tepede bulunan tapınağa yürüyüp, şehre bir kuş bakışı bakıyoruz...

Ve tabii Tayland değerli taşlarıyla da meşhur. Biz Pattaya'daki mücevhercilerden birine gitmiştik... Tabii aşkıma göre gitmez olaydık... Ben daha o zamandan ikinci çocuk olursa şimdiden al hediyeni deyip yüzük aldırmıştım. Yüzüğü ise hala severek kullanırım :)