31 Aralık 2015

Yves Rocher İle Yenı Yıl

Erken yılbaşı partiler devam ediyordu ve ben de yılbaşı akşamı nöbetçi olacağım için hiç bir partiyi kaçırmıyordum :)

30 Aralık 2015

Pierre Fabre Dermokozmetik ile Erken Yeni Yıl Kutlaması..

Pierre Fabre Dermokozmetik Karaköy’ün tarihi atmosferinde Nordstern Hotel’in çatı katında erken yeni yıl kutlama partisine davetliydik geçen hafta... Bu aralar pek bir yılbaşı partisi kutladık, doyamadık... Yılbaşı geçince kendimi boşlukta hissedicem ben :)

29 Aralık 2015

Lizbon...

Lizbon kaşiflerin diyarı Portekiz’in başkenti ve Avrupa’nın en batısında bir şehir. Arnavut kaldırımlı yolları ve tramvayları ile tarihi dokusunu koruyan bu şehre birçok noktadan tepeden bakabilirsiniz. Biz şehre akşam saatlerinde geldik hemen otoparka arabamızı park ettik, otele yerleşip şehri 1-2 saatliğine keşfetmeye çıktık..

Mucize Annelik Okulu

Annelere çocuk gelişiminin farklı alanlarında bilgi ve beceri edinmelerini sağlayacak eğitimleri sunmak üzere kurulan Mucize Annelik Okulu geçen hafta açıldı. Boğaziçi Üniversitesi Vakfı bünyesinde kurulan okul, annelere ve anne adaylarına doğru çocuk bakımı konusunda önemli bilgiler veriyor.

28 Aralık 2015

Pazartesi Sendromsuz Bir Öğle Yemeği

2015'in son haftasına son pazartesisine başlamış olduk. Geçtiğimiz pazartesi ise internetanneleri Nihan bizi Kanyon Carluccio's"da öğle yemeğine davet etti. Pazartesi sendromlu olur derler ya, sendromsuz bir pazartesi için sevdiğin arkadaşlarla bir arada olmak tavsiyem olsun. İnternetanneleri bir arada yemekteydi ve konuşacak çok şey vardı... Sohbet şahaneydi.

24 Aralık 2015

SoranAnne ve EniseLives Daveti...

Geçtiğimiz ay tam da doğum günümden bir gün önce 18 Kasım'da Soran Anne Çiğdem ve Eniselives Enise'nın davetindeydim. Çiğdem'de son birkaç ayda çok büyük değişiklikler oldu. Ve bu davette de yepyeni bir Çiğdem olarak çıktı karşımıza. İdeal kilosuna kavuşmuş (darısı başıma) , saçlar değişmiş, gözlükleri atmıştı...

Aslı'mın Doğum Günü

Yine koskoca bir yılı devirdik ve Aslı bir yaş daha aldı. 4 BİTTİ..... Evinizin miniği, cana yakını, en şımarığı... "Amaaaa..." diye başlaya isyankarı... Evin minik inatçı keçisi (oğlak burcu olmasından mı, evin miniği olmasından mıdır bilinmez)

22 Aralık 2015

Yeni bir aplikasyon;LCWbaby

Geçtiğimiz haftalarda LCWaikiki'nin anne ve anne adayları için çok yararlı olacağını düşündüğüm yeni bir telefon aplikasyonunun tanıtımındaydım. LCWbaby... Aplikasyonda hamileliğinizi hafta hafta , bebeğinizin de 24. ayına kadar gelişimini takip edebiliyorsunuz. Tüm telefonlara ücretsiz indirilebilen bir uygulama. Yani hem iTunes, hem de GooglePlay'de var. Facebook üzerinden de üye olabilirsiniz.  Üye olduktan sonra anne adayları gebelik haftalarını, bebeği olan anneler de bebeğin doğum tarihini giriyor.

Doğum Sonrası Estetik (Mommy Makeover)

Doğum Sonrası Estetik / Mommy makeover terimi, doğum yapan annelerin, doğum öncesindeki fiziksel özelliklerini geri kazanabilmeleri için yapılan estetik girişimler anlamında kullanılıyor. Özellikle yurtdışında basında ve pazarlama  amaçlı kulanılan kullanılan bu terim aslında özel bir estetik ameliyat türüne işaret etmiyor. Konuyu merak ettik Prof Dr Ferit Demirkan’dan detaylı bilgi aldık.

18 Aralık 2015

1 Paket=Hayat Kurtaran 1 Aşı

P&G’nin lider bebek bezi markası Prima’nın UNICEF işbirliğinde, 21 ülkede 71 milyon anne ve bebeğin hayatını tehdit eden Anne ve Yenidoğan Tetanosu’nu ortadan kaldırmaya yardımcı olmak amacıyla sürdürdüğü ve bu sene 10. yılına giren kampanya, gelişmekte olan ülkelerdeki annelerin ve bebeklerinin hayatta kalmalarına destek oluyor.

16 Aralık 2015

Başarılı ebeveyn olmanın yolu ebeveyn koçluğundan geçiyor

Çocukların mutlu bireyler olarak yetişmesinin yolu, anne babalarının onlara doğru biçimde yaklaşmasından geçiyor. Anne ve babaların koçluk ve mentorluk becerilerini geliştirmeleri için Ebeveyn Koçluğu programını geliştiren Flow Koçluk Okulu, bu program sayesinde bu alanda çalışmak isteyen koç adaylarını da desteklemeyi hedefliyor.
Ebeveyn koçluğunun her geçen gün daha da geliştiğini belirten Flow Coaching International Akademik Direktörü Talyaa Vardar, “Günümüzde ebeveynler önceki nesillere göre çok daha stresli, bu durum yoğunlukla birleşince ailelerinden ve arkadaşlarından da uzaklaşıyorlar. Dolayısıyla problemleri tespit edip, bu problemler üzerinde birebir çalışmak ve çözüme ulaşmak onlar için oldukça faydalı oluyor. Bu anlamda koçluk eğitimlerinin hem çocuklarına mentorluk etmek isteyenler hem de ebeveyn koçluğu yapmak isteyenler için çok faydalı sonuçlar doğurduğunu söyleyebilirim” dedi.

15 Aralık 2015

Yeni Yıl Ruhu Sardıysa Yine Bizi

Yine bir yılı geride bırakıp 2016'yı karşılamaya az kaldı. Aralık ayını hem Aslı'mın doğum günü hem de yeni yıl süslemeleri her yeri sardığı için pek severim. Artık gelenek oldu bizim evde yeni yıl fotoğrafları çekilmek. Zaten biliyor musunuz, üşengeçlik mi dersiniz bilmem de  çam ağacımızı şubat ayında balkon alıp, aralıkta tekrar salona alıyoruz. Üzerine yeni süslemeler ilave ediyoruz sadece...

14 Aralık 2015

Yeni Neutrogena® Visibly Renew Serisi

Bunlar hep benim zayıflamam  ve sıkılaşmam için bir işaret ama dikkate almıyorum o ayrı. Neutrogena'nin yeni serisi cildin genç ve sıkı görünmesi konusunda 10 günde etkili olacağını iddia ediyor. Deneyip görücez...

9 Aralık 2015

Toyzzshop.com Alışverişi

Oyuncak alışverişini kim sevmez ki, çocuklar kadar ben de severim... Genele ToyzzShop mağazasından alsak da son zamanlarda iki kız çocuğu ile bazen zor olabiliyor... En son LEGO aldığımızda ikisi farklı seçimlerde bulununca her ikisini de almak zorunda kalmıştım... Amaç farklı zamanlarda birer birer alıp hem paylaşmayı öğrenmeleri, hem de her defasında farklı heyecanlar yaşamaları...
Tecrübe edince bu kez LEGO alışverişimizi ToyzzShop 'un internet sitesinden yaptım... Evet yine beraber karar verdik... Daha az parçalı Legolar alıp her ikisinin de gönlünü yapmış oldum...
Kızlarla seçimimizi yaptık, ertesi gün babayla verdik siparişi, hediye paketi seçeneğini de ihmal etmedik. Böylece her çocuk hediye açınca nasıl mutlu oluyorsa, mutlulukları biraz daha artmış oldu...

4 Aralık 2015

İBS Anne Bebek Çocuk Fuarı İçin Son 7 Gün

İBS Fuar her sene merakla beklediğim bir organizasyon... Her yıl çeşitli aktiviteler, sürpriz hediyeler, bilgilendirici söyleşiler ve daha birçok eğlenceler oluyor. Anneler de çocuklar da mutlu mutlu, elleri dopdolu ayrılıyor fuardan.

3 Aralık 2015

Minopolis'de Bir Gün

Geçtiğimiz hafta TEOG sınavı nedeniyle çarşamba ve perşembe okullarımız tatildi. Ben de Aysu ve bu kez sınıf arkadaşlarından Duru ile Minopolis şehrini keşfetmeye gittik. Hafta içi seans olmayan, hafta sonu iki seans şeklinde olan Minopolis o gün okulların tatili nedeniyle hafta içi de olsa seans uygulanmıştı. Yani zaman yetmedi bize :(

1 Aralık 2015

Debenhams Festivali'nde LegaBebe Aktivite

Madem cumartesi Aysu ile bütün gün eğlendik, pazar günümü de minik prensesime ayırayım dedim. Aysu ve babayı evde ödevlerle başbaşa bıraktım hi hi hi :)

27-28-29 Kasım tarihlerinde düzenlenen Debenhams Festivali'ne LegaBebe Aktivite ve İnternetAnneleri renk kattı. Legabebe aktiviteyi zevkle takip ediyorum ve denk geldikçe etkinliklerine de katılıyorum. Takip etmeyen varsa mutlaka instagramdan legabebe_aktivite olarak takibe alsin. Ayrıca info@legabebeaktivite.com'dan iletişime geçip haftalık programı talep edebilirsiniz.
Önce biz bir hatıra fotoğrafı çekilelim öyle başlarız aktivitelere dedik..

30 Kasım 2015

Aysu ve Tuğçe İçin Eğlenceli Bir Cumartesi...

Aaahhh 1. sınıf annesi olmak ne zormuş. Her fırsatta yazıyorum :)
Geçen sene anasınıfından arkadaşımız Tuğçe ile bu sene de aynı sınıftayız. Bu hafta sonu da kızlarımıza ayırdık... Hep beraber eğlenceli bir gün geçirdik... Ödevlerden uzak bir gün... Tabii pazar günü baba ve Aysu ödevle uğraştılar.. Bu hafta sonu ödevler benden sorulmadı :)

Neyse neler mi yaptık...

16 Kasım 2015

Dikkat Anne Çıkabilir...

Çocuklar hep soru sorar, öğrenmek ister, ama biz ebeveynler bazı sorular karşısında donup kalırız. İşte bu konuda imdadımıza yetişecek bir kitap önerisinde bulunacağım bugün size... "Neyi Nasıl Söylemeli"

11 Kasım 2015

MUCİZELERE İNANIR MISIN?

İnanmaya hazır olun!

Probiyotik, doğum anından itibaren vücudumuzun bağırsak sisteminde bulunan, genel sağlık sistemimize faydalı, dost mikroorganizmalardır. Bağırsak florasında bulunan probiyotikler, burada zararlı yapıların çoğalmasını ve faaliyete geçmesini engeller.

10 Kasım 2015

Saçlarda Prenses Işıltısı...

Geçtiğimiz ay Johnson’s® baby'den çok güzel bir paket aldık. Kutuyu açar açmaz o reklamlarında bayıldığımız müzik başlıyor ve içinde şampuan ile saç açıcı spreyi var.

Riga...

Yaz aylarında yaptığımız Helsinki-Tallin-Riga 3'lüsünün son durağı Riga var bugün blogda. Riga'ya Tallin'den otobüsle geçtik. Yol yaklaşık 4 saat kadar sürdü. Otobüsten inince de taksiyle hemen otelimize yerleşip, şehri keşfetmeye çıktık tekrar...

Biraz yürüyelim dedik ve şehirde ne kadar çok park ve bahçeler olduğunu gördük... Her yer yemyeşil... Tabii ki her Avrupa şehri gibi :)

3 Kasım 2015

Çalışan Annelerin İlk 1000 Günü

Nutricia Anne Bebek Beslenmesi’nin, kadın istihdamında sürekliliğin sağlanmasına katkıda bulunmak amacıyla İpsos’a yaptırdığı araştırma, kadınların iş yaşamlarını devam ettirmek için özellikle bebek sahibi olduktan sonra daha fazla desteğe ihtiyaç duyduklarını gösteriyor.

2 Kasım 2015

Jurassic Land'de Dinozorlarla Eğlenceli Bir Gün

Bu aralar Aysu'da acayip dinozorlara karşı bir merak var.. E tabii Aslı da onunla beraber o da heves ediyor. Geçtiğimiz hafta sonu biz de Avrupa'nın dinozor temalı en büyük parkı olan Forum İstanbul'daki Jurassic Land'a gidelim dedik... Başka blogger anne ve çocuklar
 da vardı eğlencemize eğlence kattık...

Gezimize başlamadan önce  Jura Teras Cafe'de sohbet ettik, park hakkında bilgi aldık. Tabii bu arada çocuklar sabırsızlıkla içeri girmeyi bekliyorlardı.

Özlem Süer&Pierre Fabre Dermokozmetik İşibirliği

Pierre Fabre Dermokozmetik’in markaları Avène, Elancyl ve Klorane; Moda Tasarımcısı Özlem Süer ile, modanın kalbinden sağlık ve güzelliğe uzanan bir yolculuk için iş birliği yaptılar. Beslenme ve Diyet Uzmanı Dr. Sema Gübür ise beslenme ve güzellik ilişkisinde bu yolculuğa eşlik etti.

30 Ekim 2015

Dyson V6 ile Temizlik Çocuk İşi

Geçtiğimiz hafta sonu çocuklarla eğlenceli bir davette hem Dyson V6'yı tanıdık, hem de çocuklar etkinlik yapıp etkinlik sonrası temizlik çocuk işi diyerek ortalığı onlara süpürttük..

Çocuklarla etkinlik hiç bu kadar eğlenceli olmamıştı... Onlar önce Legabebe Aktivite ile aktivitelerini yaptılar, boyanmış pirinçleri etrafa bir güzel saçtılar.. Ama ben hala "annecim dağıtmayın onları" diye çırpınırken ellerine Dyson v6'yı verdik ve o anda aktivite daha da bir renklendi... Nasıl zevkle ve rahatça süpürdüler ortalığı anlatamam. Bu arada ben evdeki makineni haznesini açamazken onlar Dyson V6'nın haznesini bir hareketle çok rahat boşalttılar...

Özelliklerini zaten eşimin araştırmalarıyla biliyordum da yakından görünce daha da bir hayran kaldım... Dyson V6 kablosuz süpürge serisi ile eğilip bükülmeden evinizi zeminden tavana kolayca temizleyebilirsiniz. Dyson V6 Total Clean 20 dakikalık kesintisiz ve güçlü emiş gücüne sahiptir. Makineniz yalnızca çalıştırma tetiğine dokunduğunuzda  çalışır; böylece yalnızca süpürme işlemi sırasında enerji harcanır.

V6 +  ve V6 Animal modellerinde bulunan  temizleme başlığının sert naylon fırçaları halının derinliklerindeki toz ve kirleri temizlerken; karbon fiber fırçalar ise sert  zeminlerdeki ince tozları toplar. Başlık zeminle tam temas sağlayarak emiş gücü sızıntısı olmadan kapladığı alanı tamamen temizler. Evcil hayvan besleyenlere özellikle önerilen V6 Animal özel olarak tasarlanan motorlu mini başlığı sayesinde döşemelerinizdeki tozların yanı sıra evin her yerindeki hayvan tüylerini de ortadan kaldırır.

Yukarıdaki bütün bu özelliklerinin yanı sıra, Dyson V6 Total Clean kablosuz süpürge, patentli 2 TierRadial siklon teknolojisi, etkin motor sonrası HEPA filtre ve kirli hava sızıntısını engelleyen makine içi izolasyon ile çalışarak soluduğunuz havadan daha temiz hava çıkışı sağlar.

V6 Total Clean’dekiSoft Roller başlık, ince tozları ve iri kirleri eş zamanlı olarak temizlemesini sağlayan yumuşak naylon dokudan oluşan silindirin üzerine dizilmiş anti statik karbon fiber fırça şeritlerinden oluşur. Başlığın silindir fırçası yumuşak dokulu naylon ile kaplı olduğundan fırçanın lifleri iri taneli kirleri kavrayarak başlığın alt kısmına oradan da yüksek emiş gücü ile süpürgeye gönderir.

Direct Drive temizleme başlığı ise halının derinliklerindeki tozları ve kirleri dahi temizler. Başlığın sert naylon fırçaları halının derinliklerindeki tozları ve kirleri; karbon fiber fırçaları ise sert zeminlerdeki ince tozları toplar. Başlık tamamen fırça ile kaplı olduğundan, süpürdüğünüz alanı bütünüyle temizler.

Ve temizlik bittiğinde...
Duvara monte edilebilen şarj ünitesinde süpürgenizi şarj ederken aynı zamanda makinenin  ekstra aparatlarını da saklayabilirsiniz.  Böylece her an temizliğe hazırsınız.

19 Ekim 2015

Mustela'nın Yeni Serisi "Maternite" Annelere Özel

Yine geçtiğimiz haftalarda bu kez annelere özel bir ürünü tanıdık. Mehmet Ustaoğlu'nun davetiyle Mama Shelter'de Mustela'nın annelere özel çıkan "Maternite" serisinin basın lansmanı vardı. 10 aylık bir bebeği olan oyuncu Aslı Tandoğan hamilelik deneyimlerini anlattı, Memorial Wellnes'ın uzman dermatoloğu  Makbule Dündar ise hamilelik döneminde cilt yapısıyla ilgili bilgi verdi sorulan sorulara yanıt verdi... Mustela markasının pazarlama müdür Gülçin Koz ise seri hakkında detaylı bilgi verdi...

14 Ekim 2015

Elizabeth Arden

Yılların kozmetik firması Elizabeth Arden, geçtiğimiz hafta son dönemlerin gözde mekanı Soho House Otel'de yeni ürünü olan Superstart'ı tanıttı. Lansman öncesi hem yeni ürünlerini deneme, hemde cilt bakımı yaptırma fırsatımız oldu... Etkinlikte ayrıca anti-aging'de öncü ürün kabul edilen Ceramidee 25. yılını ve Prevage 10. yılı kutlandı... Şimdi ürünler hakkında biraz bilgi paylaşayım...

Superstart: Cilt Yenilemede Devrim

6 Ekim 2015

Cottonbox Sonbahar-Kış Koleksiyonu Bir Harika...

Cottonbox, doğanın tüm renklerini yansıttığı 2015 / 2016 Sonbahar - Kış koleksiyonunun Ritz Carlton'da çok samimi bir 5 çayı ile tanıttı...

5 Ekim 2015

Bulgaristan Günlüğü...

Hem bayram ziyareti hem de iki akraba düğünü için Bulgaristan'daydık bu bayram. Aysu'nun pazartesi okulu olması ama bizim salı günün geri geleceğimiz için Aysu babasıyla babaanneye gitti. Biz de Aslı, annem, babam ile bayramın ilk günü yola çıktık... Yanımızda yol boyunca sıkılmaması için oyuncaklarımızı da eksik etmedik tabii..

Yolda bu yaz annemlerin gittiği kaplıcalara uğradık.. Harika bir bahçe içinde kurulmuş bir hastane. Bahçesindeki yeşillikte Aslı ile fotoğraf çekilip yola devam ettik...

2 Ekim 2015

Oyuncak Seçimimiz...

Oyuncak seçiminde çocuğun kararı ve istemesi önemli bir kriter... Yani çocuk kendi istemeli, kendi seçmeli. Tabii ki her istediği oyuncak da alınacak değil... Biz genelde oyuncak alınacaksa Aysu ve Aslı ile beraber seçer ve karar veririz...

Oyuncak seçiminde çocuğun yaşı bir diğer önemli kriter... 6 yaş hayali oyunların en dorukta oynandığı bir dönem... Bu yaşlarda evcilik, doktorculuk oyunlarını çok oynarlar... Bu döneme uygun bebekler, evcilik, doktorculuk setleri çocuklar için tercih ediyoruz biz de...

23 Eylül 2015

Bugün Günlerden AŞK

Canım sevgilim iyi ki doğdun, iyi ki aşkım oldun... İyi ki prenseslerimle kocamaaan güzel bir aile olduk...
Seni çoook seviyorum...
Mutlu Yıllar

22 Eylül 2015

Spor Yapıyoruz

Yazlık günleri bizde bitmez... Havalar soğumuş, denize havuza girilemiyor olabilir. Ama artık günlerimiz basket sahasında geçiyor. Patenler, scooterlar ve bisikletler hepsiyle gidiyoruz ve sıra sıra hepsi kullanılıyor... İlk heves tabii ki paten. En heyecanlısı o bu aralar... Düşe kalka paten sürüyoruz... Ayy bir de kask ve dizlik takmayı da reddetmeseler. Aslı ablasına baka baka bildiğin çok güzel paten kayıyor artık. Aysu geçen okul döneminde ders almanın avantajiyla çok daha profesyonel.

21 Eylül 2015

KitchenAid Cook Processor Sadece Esse Mağazalarında

2002 yılından bu yana ev ürünleri perakendesinde uzman mağazacılığın lider markalarından olan ve mağazalarında kendi markalarının yanı sıra dünyaca ünlü markaları tüketicilerle buluşturan Esse, mutfaklarda devrim niteliğinde bir ürünü Türkiye’ye getirdi.

19 Eylül 2015

Papionella Babetleri...

Şimdiki kız çocuklar öyle şanslı ki, renk renk elbiseler, uçuş uçuş etekler, tütüler... Eee bir de bu elbiselerin altına ayakkabı lazım.. Ama her elbiseye ayakkabı ile kombinlemek bazen sıkıntı olabiliyor. İşte bu sorunu yaşayan Ahu hanım oturmuş, düşünmüş tak çıkart fiyonklu ayakkabılar ile harika bir çözüm bulmuş... Begüm hanımın da tecrübesiyle fikrini birleştirmiş harika bir iş çıkmış ortaya.. Tek bir babetle üzerine farklı renklerde fiyonklar ile her elbisenize uygun bir ayakkabınız olmuş oluyor...

18 Eylül 2015

Okul Alışverişi

Aysu'nun okul hayatında üçüncü senesi olabilir ama bu yıl bizim için çok daha özel... Çünkü bu yıl ilkokullu oluyoruz. Daha zorlu bir süreç bizi bekliyor. Geçen sene sadece hafta sonları verilen ödevlerin yerini günlük ödevler alacak. Oyun yeri değil okuma yazma öğrenme yeri olacak... Gerçi hala oyun çocuğu bunlar, bu ilk hafta oryantasyon haftası ama evde birer sayfa yazı çalışması yapıyorlar ya bizimkinin aklı hala oyunda...

17 Eylül 2015

Disney Dünyası

Disney benim çocukluğuma da damga vurmuş yılların markası olarak şimdi de benim kızlarımın hayatında önemli bir yer tutuyor. Karla Ülkesi'nden Elsa ve Anna'yı her kız çocuğu gibi çok seviyoruz. Ya da hangi kız Rapunzel gibi uzun saçları olmasını istemez ki... Peki Prenses Sofia gibi nazik olmak, Minnie Mouse gibi ise sevimli... Bu karakterler için Disneyland'a gidip Aysu'daki heyecanı görmek ise tarif edilemez...

16 Eylül 2015

DohVinci ile Hayaller 3. Boyuta Taşınıyor

Geçtiğimiz ay çok güzel bir davette Hasbro'nun yeni ürünü olan Doh Vinci ile tanıştık... O gün ürünü ilk deneyimleyen Tuba Ünsal da vardı. Çocuklarıyla yaptığı eğlenceli aktiviteyi bizimle paylaştı ve çocukların yaratıcılığından bahsetti.

15 Eylül 2015

Anneysen.com'dan Bebek Alışveriş Rehberi

Türkiye'nin en çok takip edilen anne, bebek, çocuk bilgi ve paylaşım platform'u, Anneysen.com, yeni anneler için bir başvuru kaynağı niteliğinde "Bebek Alışveriş Rehberi" açıkladı.

Annelerin hayatını kolaylaştırmayı amaçlayan Anneysen.com, yeni anne olacakların ihtiyaçlarını, Hastane Alışverişi ve Ev Alışverişi olmak üzere 2 ana başlık altında topladı ve şu şekilde listeledi: İşte bebek alışveriş rehberi

Okulda İlk Gün...

Bu sene okulların açılması bir karmaşa... Her okul kendi tarihini belirledi... E biz de mini mini birler olarak dün okullu olduk... Ne ara büyüdün be bebeğim diye diye...

11 Eylül 2015

Aysu ile Kidzmondo Günü...

Yaz tatilimiz artık bitmek üzer ve yine şehirde aktiviteler başlayacak. Okullar kapanmadan sınıf arkadaşı Tuğçe ile KidzMondo'da çok keyifli bir gün geçirmiştik. E yeni KidzMondo günleri öncesi eskiyi bir paylaşayım. Biz erkenden gidip 5-6  saat kadar kaldık. Aysu ve Tuğçe çok eğlendiler, kendi paralarını nasıl kazanıp nasıl harcamaları gerektiğini öğrendiler :)
En çok galiba moda evinde zaman geçirdik... Kaç kez giyinip podyuma çıktılar hatırlamıyorum bile...

Market alışverişi yaptılar, sonra da kasiyer oldular :)
Kendi sütlerini ürettiler.
Güzellik salonunu pek bir sevdiler...

10 Eylül 2015

TALLİN

Helisnki sonrası sıra geliyor Tallin'e... Helsinki-Tallin arası birçok gemi firması var gibi... Bazıları; LindaLine, NordicJetLine, Tallink ve Viking...Ama tabii size hangisinin saati uygunsa ondan almanız gerekiyor... Bizim için Viking Line şirketinin saati denk geldi ve ondan aldık.. Fiyatı tek yön kişi başı 25 Euro. Biz bir gün öncesi internetten aldık biletimizi. Gittiğimizde sadece biletimizi teslim almamız yeterli oluyor. Gemi dediysek bildiğiniz kocaman bir cruise gemisi. Ve dopdolu. Bu kadar insan her gün Helinki-Tallin arası seyahat ediyor demek ki :) Böylece cruise gemisi tadına da varmış olduk... Gemide önce en yukarıda açık alanda oturduk. Pek rüzgarlıydı ama yavaş yavaş Helsinki'ye veda ettik. Sonra gemide dolaştık....

8 Eylül 2015

COOK ile Mutfak Sanatları Akademisi'ndeydik...

COOK'un davetiyle geçtiğimiz hafta Mutfak Sanatları Akademisi'nde güzel güzel yemekler hazırladık, sonra da afiyetle yedik... Menümüzde neler vardı;
1-Keçi peynirli pancar salatası
2-Rulo bonfile, taze baharatlar ve parmesan peyniri, domates sosu ile
3-Sebzeli lazanya
4-Damla sakızlı muhallebi

7 Eylül 2015

ÇOLPAN İLHAN- SADRİ ALIŞIK TİYATROSU 20 YAŞINDA

ÇOLPAN İLHAN- SADRİ ALIŞIK TİYATROSU 20. SEZONUNU AÇIYOR

‘20.YIL AÇILIŞ OYUNU GUGUK KUŞU’ HARBİYE AÇIKHAVA’DA
Türk Tiyatrosuna 20 yıldır repertuvar Tiyatrosu anlayışıyla sayısız kez perde açarak hizmet vermeye devam eden Çolpan İlhan& Sadri Alışık Tiyatrosu 20. Yılını gişe rekortmeni oyunu ‘’Guguk Kuşu’’ ile 7 Eylül’de Harbiye Açıkhava Sahnesinde kutluyor.
Geçen sezonun en çok ilgi ve beğeni toplayan oyunlarından biri olan Oktay Kaynarca ve Deniz Uğur'un başrolünde olduğu ''Guguk Kuşu'' yeni sezonun 20.yıl açılış oyununu Harbiye Açıkhava Sahnesinde sergiliyor.

ÇOLPAN İLHAN’SIZ 20.YIL
Kerem Alışık 20.yıl ile ilgili olarak ‘Babamın kaybından sonra ana- oğul iki kanayan yüreğin acısından yola çıkarak,  anneciğimin üstün gayretleriyle Sadri Alışık adına kurduğumuz  Tiyatromuzun 20. Yılını, kahramanımız Çolpan İlhan’sız kutlayacak olmak hüzünle neşeyi bir arada yaşamanın tam karşılığı olsa gerek. Nefesimiz yettiği müddetçe bize bıraktıkları bu mirası sonuna kadar yaşamaya ve yaşatmaya devam edeceğiz. 20. Yıl Türk Tiyatrosuna ve SAKM ailesine hayırlı olsun’ diye konuştu.

5 Eylül 2015

AMWAY’ den YEPYENİ ARTISTRY™ HYDRA-V KOLEKSİYONU

Derinlemesine nemlenme sağlayan özgün cilt bakım buluştu.

2 Eylül akşamı,tarihi Ortaköy Hamamı Kethüda'da, Amway Artistry'ın yeni serisi Hydra-V ile tanıştık. Özellikle 35 yaş altı için tasarlanmış bu ürünü akşamında deneme fırsatım oldu ve ilk kullanım için sonuç başarılıydı.

Dünyanın en büyük doğrudan satış şirketi Amway’in Premium cilt bakım markası ARTISTRY,Aquaporinler üzerindeki Nobel Ödüllü bir araştırmadan esinlenerek derinlemesine nemlenmeyi hedefleyen yeni bir cilt bakım serisi sunuyor:

3 Eylül 2015

Tatlı bir kaçamak için Marmara Adası…

Yaz mevsimi biterken bir iki tatil fırsatı daha yakalasak hiç fena olmaz değil mi? Yıllık izninizi yaz başında kullandıysanız biraz nefes alma zamanınız gelmiş demektir. Öyle çok uzun olmasına gerek yok 3-4 günlük tatil bile eminim ki havanızı değiştirecektir.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...