27 Ekim 2011

Bu aralar Aysu ...

Geçen pazar günü biraz kafa dağıtalım hem de biraz alışveriş yapalım diye dışarı çıktık. Ama çıkarken henüz televizyonu açmamış olduğumuz için Van depremiden de haberimiz olmadı... Biraz rahat alışveriş yapalım diye de Aysu'yu anneanneye bıraktık... Yolda küçük hanımın yüzüne vuran güneşten sonra ilk bombasını patlattııı... "Aaaa ben gözlüklerimi unutmuşum ki" Dersin ki çocuk hep güneş gözlüğü takıyo :)) Neyse anneanneye teslim ettik biz de güzel güzel alışveriş moduna girdik. Bir öncek haftadan aldığım çantama da uygun olsun diye bot-çizme türü bişeyler bakıcaktım ama onu bulamayıp başka şeyler alabildim... Aslında hamilelikten dolayı pek kıyafet bakmıyorum ama önceki hamileliğim yaza denk geldiği için kışlık bir iki kazak ihtiyacım vardı onları aldım...  Saat bakıyordum nezamandır istediğim gibi bulabildim... Gerçi aklımda hep guess vardı ama bu daha çok hoşuma gitti... Vee parfümlerim de kullandıklarımın 30 ml. boyutu ykm.lerde  indirimli bulunca kaçırmadım çantamda parfümüm hep yanımda :)))

24 Ekim 2011

İçimden Gelmiyor :(((

Zaten zor vakit bulup bişeyler paylaşıyorum ama bu üzücü dönemde hiç içimden bloguma bakmak bile gelmiyor... Önce kısa zaman önce 24 gencecik askerimizin şehit edildiği terör olayları (gerçi uzun zamandır devam eden ve çok şehit verdiğimiz) şimdi de Van depremi... Allah sabır versin ailelerini kaybedenlere... Özellikle bir anne olarak evladını kaybetmek en kötüsü olsa gerek diyorum... Yazacak kelimeler bulamıyorum... İnşallah en kısa zamanda bu kara bulutlar üstümüzden çekilir diyorum :(((

14 Ekim 2011

Mızmız Aysuuu :)))

Eee yaz bitti... Aysu yazlık sezonunu kapattı... İstanbul'a kesin dönüşünü yaptı.. Ama tabii onun için işkence gibi bir dönem başladı... Sabahları mışıl mışıl uykusundan kaldırıp anneannenı yolunu tutuyoruz... Gece geç uyumasa her çocuk gibi yatması gereken saatte yatsa sorun olmayacak çünkü çok da erken bir saat diil. 8:45de uyandırıp 9'da evden çıkıyoruz... ama neler neler soylene soylene... ben anneanneme gitmiycem, ben elbise giycem, ben pantalon giymiycem, bi de kıyafet seçme derdi :))) Akşamları da aynı dert eve giderken... Ben eve gitmiycem, ben anneannede kalıcam :))) yani çocuk nerdeyse o ortamdan kopamıyor... her çocukta var mıdır boyle problemler... ya da benimki biraz fazla sulu gözlü olduğu için daha da duygusal mı yaklaşıyor herşeye :(((

10 Ekim 2011

İTALYA

Yine taaaammmm 5 yıl önceki bir tatilimi paylaşmak isityorum :((( Şu hamile halimle bile dayanamıyorum bayram tatili için turlara bakıyorum... Bana ve eşime kalsa gidicez de.. Aileler ne der 7 aylık hamile geziye mi gidilir:))) Walla bugün doktoruma da sordum gidebilirsin dedi... Hadi ben araştırayım inşallah gidebiliriz...

Bunlar da bizim İtalya fotoğraflarımız :)))

Soğuk bir ekim ayında Lido sahili...

3 Ekim 2011

BÜYÜKADA

Pazar günkü güzel havayı görünce Büyükadaya bi gidelim dedik...  Aysu doğduğu sene yine bu mevsimde daha 3 aylıkken gitmiştik, şimdi büyüdü de gittik :)))

Vapurun kalkmasını beklerken Aysu da balıklara bakıyodu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...