10 Ağustos 2016

"Aile Dostu Otel" Hilton İstanbul Bosphorus

Geçtiğimiz hafta sonu Hilton İstanbul Bosphorus’un “Aile Dostu Otel” konsepti'ni deneyimledik. Ailecek çok keyifli 2 gün geçirdik. İstanbul'un merkezinde, şehir dışı kaçamağı yapamayacak aileler için çok güzel bir tatil alternatifi.

aile dostu otel

Tatil evden uzakta yapılır diyen büyük kızımın evden çıktıktan 20 dk. sonra otele giriş işlemlerimizi yapıp, odamıza girince kendileri için hazırlanmış odayı görünceki şaşkınlığını anlatamam. Odayı, kendileri için yapılan hazırlıkları ve muhteşem manzarayı görür görmez "Neden İstanbul'da evimiz varken otele gidiyoruz?" ki sorusuna cevap oldu :)

Şimdi gelelim bu dakikalardan sonra neler yaptık. Aslında planımız hemen hazırlanıp güzel bir öğle yemeği yemekti ama odaya geçer geçmez bizi öyle güzel sürprizler bekliyordu ki, odadan hemen ayrılamadık.

Hilton İstanbul Bosphorus, çocuk ve bebek sahibi aileler için geliştirilen Aile konseptiyle sahip olduğu 50 ayrı bebek ve çocuk ürünü ile konaklamalarda en konforlu hale getirmeyi amaçlıyor. Yatak bariyeri, mama sandalyesi, bebek havuzu, her yaş grubu için oyun parkları, blender, meyve püresi, önlük, scooter, diş fırçası ve macunu, oyuncaklar ve bebek küveti çocuklu aileler için oluşturduğu ayrıntılardan sadece bir kaçı... Kızlar kendileri için ayrılmış ayrı oda ve yatağı, kendi banyolarındaki kendilerine özel şampuan, diş fırçası ve macunları görünce çıldırdılar... Böyle güzel düşünceler çocukları nasıl da mutlu ediyor. Sonra aklımıza biranda acıktığımız geldi ve nihayet yemeğe indik.

boğaz manzarası

Öğle yemeğimizi "Veranda Bar&Terrace"da yedik. Hazırlıklar müthişti. Çocuklara ve bizlere hazırlanan ayrı masalarda boğazın eşsiz manzarasında yemeğimizin keyfini çıkarttık :)

Artık havuzda eğlence vakti. Havuzun, güneşin doyasıya keyfini çıkarttık. Çocukların bitmek tükenmek bilmeyen enerjileri ile havuzun keyfini çıkartmaya devam ederken, ben de eşimle masaj salonunun yolunu tuttuk. Artık eşim ve benim için masaj ile rahatlama zamanıydı. İstanbul’un merkezinde resort havası yaşatan Hilton İstanbul Bosphorus’da yer alan tam donanımlı sağlık kulübü; açık & kapalı havuz, hamam, sauna, jakuzi, kar çeşmesi, masaj odaları, tenis ve squash kortları ve 24 saat açık fitness merkezleriyle hizmet veriyor. Açık havuz İstanbul’un en büyük havuzu olduğunu da belirteyim :)

havuz

çocuk havuzu

masaj odası

Havuzda eğlendik, masajımızı yaptırdık, toparlandık ve havuz keyfini sonlandırdık. Ama çocuklar için aktiviteler bitmiyor. Şimdi de sırada şef eşliğinde kurabiye yapımı workshopu vardı. Un savaşı ile sonlanan leziz kurabiyelerin yapıldığı aktivite sonrası artık odamızda akşam yemeği için hazırlanma vakti gelmişti.

cooking workshop

boğaz manzarası

Akşam yemeğinde manzara kadar yemekler de eşsizdi . Çocukların yemeği biter bitmez gözetmen eşliğinde sinema odasına geçtiler. Biz büyükler de yemek sonrası doyumsuz muhabbetle geceyi ilerlettik.

akşam yemeği

Gecenin ilerleyen saatlerinde bu güzel ortamı bırakmak istemesek de uyumamız gerekliliği aklımıza geldi ve odalarımıza çekildik.

Güzel bir sabaha merhaba dedikten sonra sabah kahvaltısını "Bosphorus Terrace"da yaptık. Açık büfe kahvaltı dopdoluydu. Düşünün ki çocuklar için renkli renkli kahvaltı takımlarının olduğu özel bir açık büfe bile vardı :)

Kahvaltı sonrası akşam saatlerine kadar süren havuz keyfimizi tekrarladık, ardından toparlanıp otelimizden ayrıldık. Herşey çok çok güzel, özenle düşünülmüş Hilton İstanbul Bosphorus’un “Aile Dostu Otel” deneyimi bize çok keyif verdi.