5 Kasım 2012

Bayramdan Gezi Notları 1; Uçak yolculuğumuz ve Toulouse

Bu bayram tatilinde bir değişiklik yaparak turumuzu kendimiz ayarladık... Daha önce Thailand'a gittiğimiz Evren-Sinem çifti ve kardeşi Elif 'le beraber gittik ve çok güzel vakit geçirdik...

Gitmeden aylar önce yani bir ay önce başladık araştırmalarımıza... Uçak biletimizi Toulouse'a ayarladık. Oradan da araba kiralayıp Paris'e gidecektik... Daha sonra da Belçika, Hollanda ve Almanya'ya gidip Köln'den de dönüş yapacaktık... Herşey istediğimiz gibi oldu... Ayarladığımız her yeri de gördük ve geldik...

AirFrance ile güzel bir yolculukla başladı gezimiz...

Toulouse'un lavantaları meşhurmuş... her şey mosmor.... e ben de mor-lila ve türevlerine bayıldığım için mor ne varsa fotoğrafladım....

Önce bir meydana genel bakış...

Sonra da nehir kenarında bir gezinti ile devam ettik... evet bayram tatilinde çok üşüdük.. ama bu ilk günümüz Toulouse'ta çok sıcak geçti... yazdan kalma bir günde herkes yayılmış park bahçelere...

ve şehirden bir kaç kare daha... ah şu Fransız balkonu... bayılıyorum sana...

ve atladık yine arabamıza... Paris'e yol aldık...

15 yorum:

1. ilk gitiiğimde hayrn kaldım ıkıncısınde asık oldum :) cok guzel bır eyr sızede cok guzel gelmıstrı bılırısnız kı ucak fotolarına bayılırım sızınkılerde cok guzel :)

Yanıtlar
    1. Grace Happy; biz hiç bilmeden gittik ve biz de hayran kaldık... İspanya'ya yakınlığından dolayı da Barcelona turu ayarlayıp yine Toulouse üzerinden gideriz planları yapmaya başladık bile...

Sil
  2. Fotolara bayıldım,devamını merakla bekliyorum:)

Yanıtlar
    1. yasemin-bebegimlehayat; teşekkürler... biraz fazla fotoğraf olunca elemek, paylaşmak evet vakit alıyor... ama elimi sıkı tutcam :)))

Sil
  3. ÇOK GÜZEL HEPSİ CANIM BENDE BLOGUMA BEKLERIM TAKIBINDEYIM:)

Yanıtlar
    1. zuuu; teşekkürler... izlemeye aldım bile :))

Sil
  4. ne guzelmis :) gezinizin diger bolumlerini ve detaylarinida merakla bekliyorum :)

Yanıtlar
    1. Teşekkürler Esracim. En kısa zamanda geliyor cnm detaylar.

Sil
  5. Ne guzel bir roadtrip olmustur. Lavantalara bayilirim, bizim burada da kurulan bir avrupa pazari var, bu lavantali urunleri orada da gorurum hep, cok ic acici : ) Hatta minik mor tavsan almistim ici lavanta dolu : )

Yanıtlar
    1. Lila Moonlight; EVET EVET ÇOK GÜZEL BİR GEZİYDİ... :))) LİLA KARDEŞLİĞİ...

Sil
  6. ay ayy ne keyifli bir yazı olmuş böyle, görseller ise ayrı bir güzel özelliklede lilalar♥

Sevgiler
    Sümeyra

birdilimportakal.blogspot.com

Yanıtlar
    1. Süm; saol canım.. ben de bloguna geliyorum...

Sil
  7. canımmmm cok tatlısıınnnn harıka bır gezı olmus bayılıyorum boyle sevgı dolu gezılere...hepınız harıka gorunuyorsunuz..yalnız bız parısteyken hava soguktu sansınıza sızde harıka sanırm:))

Yanıtlar
    1. İlk gün Toulous'ta çok güzel bir hava vardı.. Paris'te ilk gün de oyle sayılır... ama sonrasında çok donduk....

Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...